Min fina pappa

balablbala..
Min piercing i örat har blivit infekterat :(
alltså den där som sitter på den där lilla grejen i örat..Haah..
Iallafall, min tinning har typ svullnat upp och jag kan inte le,
sen har min kind också svullnat upp sen piper det i det högra örat
haha helt knas men aja.. Sitter med en bomullstuss dränkt i sprit
i örat nu heh.. Sexy. Skulle egentligen ha sovit hos pappa imorogn
men tyvärr har han åkt in på sjukhuset igen.. Så är lätt deprimerad nu,
blir lika ledsen varje gång han åker in för det har varit lite väl mycket på
senaste tiden tycker jag.. Men men.. Han är ändå världens bästa i mina ögon <3

Till middag blir det tacos, kan se om ja klarar att äta, nu ska jag gå och
slå min mobbade lillebror för han skriker som ett fucking djur!
PUSS HEJ!!!!!!!!! :)
http://up6.podbean.com/image-logos/34496_logo.jpg

Kommentarer
Postat av: elin

hahahaah vi åt också tacos.. bra fantasi pappa har va hehe

2009-11-26 @ 13:15:56
URL: http://elinaoow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se