Jag skrattar idag

Jepp nu äre spikat, vi ska flytta!
Efter nyår faktiskt, 1 januari hehe.. Så nu har vi tid
på oss att packa, gissar på att jag kommer få några sms
om vart och sånt där nu, det är bara borak som visste att
vi kanske skulle flytta eftersom han var här i fredags när vi
tänkte på det :P Haha.. Aja. Har tråkigt så lägger en lista.

  1. har du pojkvän/flickvän? Ja
  2. har du haft pojkvän/flickvän? Ja, pojkvänner. Haha.
  3. har du haft sex? Jopp
  4. har du hånglat med någon? Nej, aldrig! :O haha
  5. har du kramat någon? Yes man :)
  6. har du hatat någon? Hata är nog kanske lite för starkt.
  7. har du sagt "jag älskar dig" till någon? Ja självklart, men bara om jag menar det.
  8. har du varit kär? yees
  9. -
  10. -
  11. äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? Njae, använder dom inte iaf.
  12. är du en fjortis? Ja, superfjortiWs.
  13. är du emo? Ja, skaru ha ett rakblad elle?
  14. gillar du tjejer? Ärligt? Jag HATAR tjejer. Utom dom jag känner
    men haha jag hatar faktiskt tjejer. Trivs bättre med killkompisar.
  15. har du nån gång tyckt om någon i din ålder? Japps
  16. vad har du på dig för underkläder? Rosa spetshotpants, GRRRRRR.. HÖHÖ.
  17. hur gammal har ditt äldsta hångel varit? Haha över 20, yngre än 100. :D
  18. den yngsta? 1 år, är pedofil.
  19. har du sugit av någon? Ja, den där Fruxo klubban, den är god.
  20. har du runkat av någon? Only bananas innan jag äter dom sörru.
  21. har någon tagit dig på ett privat ställe på kroppen? Haha ja
  22. vem fick du sms av senast? Atillla
  23. vem skickade du sms till senast? Atillla
  24. vem ringde dig senast? Assiya
  25. vem kysste du senast? Booorak
  26. vem kramade du senast? Mami :):):):):):):):):):):):)
  27. vad drack du senast? Iskall ananassaft i ett STORT glas, :D
  28. är du porrig? Jamen såklart! Vill man så kan man.
Tråkig lista egentligen.. Jaja.
Lägger också in en rätt känd men skön låt.


Kommentarer
Postat av: Joowh

meeh aha vart ska du flytta :O<3

2009-11-16 @ 07:19:33
URL: http://joowh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se