HELT trasiga skor.

HAHAHA va dum jag är, jag glömde bort att T-Pain fanns..
Förvirrad jag är ibland asså.. Hahaah aja..

MÅSTE köpa skor imorgon eller något alltså, på riktigt..
Det är helt sjukt hur mina skor ser ut, dom är helt sönder,
Bonita har tuggat på¨dom så jag har fått skära av band och
sånt på dom så jag inte ska få skavsår.. Jätte mysigt att gå
runt i dom när västerhaninge är som en stor sjö just nu när det
har regnat så galet mycket..

Fattar fan inte hur hon har kommit in med hela
nosen o käften in i min sko och bitit sönder sulan..?



Juste, sen älskar borak mina skor jättemycket, tror jag ska ge
dom till han när han fyller 18 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se