Fail på bion Paranormal Activity

Shit vilken stress det blev igår.. Det var ju som sagt rätt många som gick
på bio tillsammans haha.. Ekrem och jag missade tåget, så vi tog ett tåg
efter alla andra, sen va de typ tre killar till som satt me oss som också skulle
på den filmen, paranormal Activity.. Så va vi till slut i tcentralen,
då ringde dom och sa att vi skulle till söder helt plötsligt, vi trodde att
vi skulle till rigoletto.. Haha så vi fick åka tbx o sådär.. Filmen var iallafall
skit läskig asså.. Fick stress av filmen, slutet va så HEMSKT asså, alla skrek
och jag grävde mig typ in i borak samtidigt som han höll på dö själv HAHAHA...
GULLIG som jag är, så bjöd jag Borak, höhö, hoppas han inte
blir suuuur för att jag skrev det här nu :) ..


Mötte rebecca assiya o nattis på tåget iaf haha dom hoppa på i älvsjö,
sen drog ja o borak hem till mig sen kom rebecca också, och haydar o hans
kompis så chilla vi här, kolla på en film typ..

Idag så gick jag, mamma borak och rebecca ut me hunden,
rebecca skulle hem och borak med, sen gick ja o mamma runt,
hämtade pengar hemma, gick och käkade kebab pizza och kebabtallrik
på oden, sen gick vi till centrum haha mamma fick garvnojja o dog av garv
åt allt jag gjorde inne på vivo..

Dagens LUFFIGA klädsel :)

bli inte rädd av mitt ansikte, vet att ja ser HEEEEEMSK UT :)

Shit blev skitlångt nu.. Hörs senare

Kommentarer
Postat av: Alize

Haha fattar inte varför killar skäms över det?

Bahram skämdes som fan för att jag också bjöd honom på bio :P

2009-11-21 @ 17:11:31
URL: http://sweetalize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se