John blackstar

Gick ju till gården :) Men är hemma nu.
Ekrem, vedat,mohamed,kadde,eddo,victor,dennis,erica,johanna,
emre,andre, marcus.
. Typ dom som jag såg var där iaf,
sen va de fler men aah.. Gjorde inte så mycket, vi lyssna musik och sånt bara,
soooooooftish :) Sen va de honung på varenda jävla handtag, mohamed..
Och sen spruta vedat den bögen vatten rakt in i mitt öra haha, vardagsmat när
man är med dom. Aldrig en lugn stund asså.

Men yeye, ja o ekrem gick hem tsm, han fick ta min skinnjacka
o ja tog han sköööööna gåsjacka, höll på drunkna i den men
shit va skön o varm den va.. Måste ha den.. Nu.. Ska råna han,
vet ju vart han bor så, hehe.

HAAHAH ni som läst min blogg ett tag, kanske känner igen
de här introt som jack skicka till mig, den va så störande
och kom upp varje gång man gick in i min blogg.. BLÄ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se