Elins tjejmiddag,

Sorry för skit keff uppdatering hehe.
Men hade jätte bråttom igår, Elin fyllde ju 16, grattis igen babe!
Så jag rebecca och assiya åkte dit, vi fick vin och grejer, käkade
tacos, de va bara vi tjejer, mikaela,elin,assiya,rebecca och jag.
Nattis kunde inte komma för hon skulle på nåt annat, men de va lugnt,
jag tog hennes vinglas också hehe ;).

Lägger in bilderna när jag får dom, sålänge så tar jag några
bilder från Rebeccas blogg :)
Baxar till och med texten från henne för jag orkar inte skriva
så långt, hoppas de e lugnt rebecca.. Hahaha gör om den lite.

Det va galet skönt hos Elin! Bara chill sådär.. musik, mat & mke prat! haha det rimma ju fan.. Haha sen så hade Elin fixat en tipsrunda som vi skulle gå och dom 2 som hade högst poäng vann en biobiljett!
ja ba wiihuuu! hahah, så gick vi ut i kylan och det va kolsvart! hon bor vid skogen så det va liksom inga laampor direkt.. vi hade en ficklampa som vi alla delade på haha, sen efter vi gått ett tag så börjar det knaka
i skogen och Linus säger att det va ett rådjur men så ser man att det sitter någon där hha så
jag fick damp och sprang därifrån samtidigt som jag skrek.
Men sen hoppa hennes låtsas pappa ut och skrämde oss hahah alla skreeeeeek somfan... hahah men ahh sen så gick han hem & vi fortsatte, och så kom det frågor om The Blair Witch Project haha för er som sett den så håller dom ju på i skogen och slår stenar mot varandra typ.. haha och direkt då kommer det sånna ljud och alla ville typ dö.. Jag och Mikaela sprang, sen kom assiya emellan så ramlade hon haha asså knaaaaaas.
Ajuste, sen skrämde rebecca sönder mig jag trodde jag skulle kissa på mig på riktigt. GAY!

Okej, skitful bild egentligen. Helt flashade av blixten. Ja o rebecca

mina guuurls

Inte världens finaste bild direkt, ser ni hur lång jag ser ut?! :D
Asså seriöst Rebec, fixa inställningen på din kamera man blir helt vit..

Jag, häller i mig vinet. Hahaha.

Födelsedagsbarnet och Assiya

HAHAHA snyggt med blåa läppar sådära..

Madde linus och jag innan tipsrundan eller va de heter, jag tog
med mig popcorn och fanta ut hehe. I'm so smart.


Kommentarer
Postat av: Melina

Heeeej! SNÄLLA, fråga din kompis Rebecca eller vad hon nu heter vart hon har köpt sin gula boombox väska? Kram!

2009-11-02 @ 00:41:08
Postat av: mickaela

reebuc.blogg.se , gå in där o fråga :)

2009-11-02 @ 08:24:43
URL: http://mickaany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se