DDDÄÄÄH.. Kommer ej ta bort den.

Okeej, jag klarade att äta, ja va för hungrig för att låta bli hehe
fast de gjorde asont.. Mamma säger att de borde få växa igen,
men nono, ja e inte den som ger upp, fan haha skit onödigt att kasta
pengar o gå runt med den i typ två månader sen ta bort den.. De läker
väl till slut, har iaf tryckt in den nu hehe.. Började nästan grina :)

Yeye, mina syskon som annars typ slår mig, gav mig vatten o värktablett
o grejer hehe, så fort de händer nåt då ska dom alltid hjälpa till,
de e ju gööllligt.. Mamma e ej hemma nu iaf så..

Ska ringa Edward nu tänkte jag, va rätt länge sen vi sågs :(..
Sist vi sågs iaf tog ja en bild, glömt o lägga upp den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se