Dag i haninge

KEEEFFFF uppdatering i'm soooo sorry.. Har iallafall
varit hela dagen me borak, vi har chillat hemma hos mig,
sen åkte vi till handen, ja skulle kolla efter en kofta eller nåt..
Sen hittade jag en skitball tshirt men den kostade typ 300 spänn..
För en tshirt? NEVER heheeh.. Aja, sen gick vi till mcdonalds
och käkade lite, men borak vill inte att jag ska skriva så mycket om
det på bloggen, HAAHAHHAAH :) ...
Sen gick vi iallafall till farmor där min
pappa är, han kom hem idag från sjukhuset så vi chillade där
o snacka lite o sådära :) Sen så väntade jag med honom på bussen
då började vi snacka me nån gubbe där va lite full haha, han snacka om
sex,kvinnor,hasch och sånt.. Men vissa smarta saker sa han faktiskt :P

Min ssssssssssssssssssötnos :)

Ser ut som ett emo i ansiktet men såhär såg ja ut idag iaf..


Sjävklart kommer retardo bonita och förstör bilden hehe, försöker
putta bort henne innan fotot tas men det gick ej så braaa :)


HAHAAH såg nu att mina kära lillasyster har tagit och fotat med min
kamera, denna bild ser ut som en misslyckad pose av ' peace '

Och en bild på sascha ahhaahha

Vi hörs sen! Peeeeeeeeacceeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se