Clowner och zombies <3 Rebecca och Mickaela.

Det var en man som stog och kollade på Rebecca
genom fönstret, hon fick panik, såklart.

Jag sa att det kanske var en clown, då loggade hon ut :D
Då skrev jag sms.

Jag
Inne i ditt hus.. Akta dig. Du kanske har gjort han arg?
Kanske kommer med sina händer när du ligger o sover.
Sen när du öppnar ögonen så tittar han rakt på dig och
skrattar med sitt clown leende.


Rebecca
Knulla dig!!

Jag
DET ;)

Rebecca
Har du hittat zombien än som jag tryckte in i din garderob?..
Gav han en liten bedövningsspruta så han tuppa av men
han lär vakna om sisådär 2min.. :) Have fun!!


Dom som känner mig vet att jag är GALET rädd för zombies.
De e helt sjukt, när jag går ensam på kvällarna tänker jag
aldrig på pedofiler, våldtäktsmän, mördare. Utan bara zombies.
Jag kan verkligen se typ 10 zombies springa rakt emot mig..
FYFAN :P

Skrev iaf tbx

Jag
Du kan dra åt helvete Fuck you

Rebecca
Vad:O han e lite aggressiv och har galet vassa tänder!

Jag
Du vet väl att clowner ler jätte stort? O har riktig
mördarblick. Du kommer höra när han garvar inatt. Vad du
än hör inatt så e de clownen.


Rebecca
En sak som e bra för dig att veta är att denna zombie är väldigt
smart.. Han tänker innan han jagar sitt offer. Han bommar igen
dörrar och fönster och låter sitt offer lida länge.
Jag beställde han från zombiemurders.com. Där kan man även
köpa dom enda vapnen som går att döda dom med. Men det tar en
vecka att leverera från polen. men godnatt älskarej:) Lycka till ! <3


Rebecca, när du läser det här imorgon, så hoppas jag att en RIKTIG
FET äcklig clown kom och besökte dig :)


Kommentarer
Postat av: rebecca

hahhahahahahahahha!! det va faktiskt inge kul.. :( cäääpä <3 men älskar dig endå min baaaaabeyyy!!!

2009-11-05 @ 16:58:39
URL: http://reebuc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se