Cicatrix,tar bort ärr.

Fan asså, var påväg till jobbet, vad tror ni händer..
Vaknar upp på marken med människor runt omkring mig
och ambulansmän. En av ambulansmännen tryckte in en ficklampa
i mitt ansikte, fick riktig, RIKTIG stress och började gråta ( haha.. )
Dom la mig iallafall på båren och skjutsade mig en liten bit hem
där mamma stog och väntade, hon ringde precis på min mobil när
dom skulle åka in med mig på sjukhuset. Har iallafall slagit i
bakhuvudet ordentligt känns det som, ont som fan..
Mamma är hemma med moi idag, ifall det skulle hända igen,
man vet ju aldrig. Har beställt en sak från internet också.

Cicatrix 349 kronor.
Det är rätt dyrt faktiskt haha.. Men om den funkar kommer
det vara värt varenda krona.


Cicatrix
Cicatrix är en transparent silikonbaserad gel som med
framgång mjukar upp,slätar ut samt bleker missfärgade ärr orsakade av kirurgi,
skador, akneoch brännskador.
Cicatrix är ett behändigt och smärtfritt sätt att motverka dina ärr.
Gelén kan appliceras överallt på huden, torkar snabbt till en osynlig film och gör att
läkta sår/ärr blir mindre framträdande.

Hittade två snygga klänningar också, att ha på nyår och julafton
eller nåt.
Men dom har jag inte råd med just nu haha. Får bli nångång när jag
har pengar och om dom inte är slut :P ..

Och en som skulle varit nice när jag var i Grekland..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se