Brunett eller BLÖND, that's the fråga.. Höhöhö.

Shit vad jag somnade snabbt igår!
Vaknade typ klockan 5 haha men jag har ändå sovit ut
så jag är GROVT pigg nu. Har redan käkat frukost,
det blev en macka med tomater, ost och massa grillkrydda och aromat sen
rakt in i ugnen, och en xray på det såklart ;)

När jag vaknade hade jag 25 sms från min älskling, hohooh..
Och 5 missade samtal.
Jag TROR att jag pratade med han inatt, är inte helt säker,
måste ha halvsovit.. Ska fråga han sen :P

Är också fett sugen på blont hår igen, dunno why..
Fast vem kan påstå att det ens var blont. Det var typ gult.. Haha





Tror jag måste in till stan idag, om jag orkar, för jag är fortfarande sjuk,
har feber just nu men jag hade inte det igår, så det är ju bra haha..
Men måste ändå köpa en jacka, har velat haft en Canada goose jätte länge
nu. Men dom är så fucking dyra. Men det är bra kvalité iallafall. Den jag
köpte förrförra året tror jag det var är helt sönder, tejpat på armarna
o grejer, sexi.. Men den kostade bara 999 hahaha så man får ju faktiskt
räkna med dålig kvalité. ( Låter som största snobben nu.. )http://pjoltas.blogg.se/images/2009/jacka_27871702.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se