Bloggkollektionen från Brite Bird


Som några av mina bästa vänner vet, så är jag GALEN
i ögonskuggor.. Det går att framhäva ögonen så grymt mycket
med ögonskuggor.. Därför är jag med i den här tävlingen
som finns här :
http://www.lipglossbitch.se/2009/11/brite-birds-bloggkollektion/

Om jag fick, och kunde höhö göra en egen ögonskugga..
.. Skulle jag vilja att ögonskuggan var i två halvor isåfall.
Den ena halvan :
Skogsbrunt som skimrar mycket och med lite metallic i,
Det skulle va baaalllllt för mina ögon tror jag :)
Den andra halvan :
Guldigt beige, som skimrar.

Där mina ögon är gröna, är på kvällen
och där dom är blåa, är på dagen.
Hahaha knas de kan bli asså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se