About moi

OM DIG:
Du heter? Mickaela
Du är född? 26 Oktober 1993
Du bor? I västerhaninge
Du gillar? Att dansa o sjunga falskt
Du älskar? Mina vänner & familjen
Du hatar? Orättvisa, ångest

SVÅRA VAL:
Mobil eller mp3? Mobil, finns ju mp3 i den haha..
Myskväll eller festkväll? Festkväll
Tjejkompisar eller killkompisar? Killkompisar spikat.
lockigt eller platt hår? Platt
Mörk- eller ljushårig på motsatta könet? Mörkt!!!
Kramar eller pussar? Pussar
Blåa, gröna eller bruna ögon? Bruna, eller gröna.
Öl,cider eller vodka? Beror på.. Inte vodka iallafall.
Långt eller kort hår? Långt


FRAMTID:
Hur många barn? 2 eller 3
Namn? Chanel , Michelle , Liam eller nåt coolt.
Gifta dig? Ja nån gång hoppas jag haha
Arbeta? Måleri eller inom musikbranschen, inte sjunga då.. Haha,
Bo vart? Fet villa nånstans, helst i ett varmt land.


DEN SENASTE VECKAN:
Kysst någon? Japp
Kramat någon? Jaaa :)
Gråtit? Ja
Saknat någon? Daddy <3
Tyckt synd om någon? Jaa haha.
Druckit alkohol? Nää, men det är bara onsdag :P
Träffat någon ny grabb? Ja :).. HAha nej då, har min borak


FAVORIT:
Låt? Change me - Keri Hilson ft Akon
Person(er)? Mamma, Elin, Rebecca, pappa, syskon, Borak
Dag? Lördag
Kläder? Mjukisbrallor & stor tröja, eller tights o linne.
Musik genre? rnb, reggae, reggaeton, hip hop
Mat? Kebab.. HAha
Radio Kanal: 105.9


DIN DATOR:
Bakgrundsbild? På mig & rebecca
Hur många ikoner har du på skrivbordet? 96 stycken HAHA oj..
Hur många är online på din msn? Är inte inne just nu:P
Vart står din dator? På databordet :P
Har du Bilddagboken? Nää
Har du Facebook? yah man
Har du Playahead? mm..
Hur många bilder? HAAHHA överdrivet många bilder, flera tusen.

DIN MOBIL:
Va står det i ditt senaste sms? I dunno, får se vad som händer :)
Ditt fjärde skickade sms? Pratade precis med Auror hon sa en grej som det kanske
e men jag vet inte
Vad står det på ditt sista sms i inkorgen, och vem är det från? Pappa : Tack gumman älskar dig
Ringsignal? David Tavarre - Summerlove
SMS singnal : * klick *
Har du några sparade meddelande? Självklart
Vem är överst i din kontaktlista? Abbe i Tensta typ..

 

Mår bättre nu haha. Vid sånna här tillfällen blir ja mammaberoende
men hon e i haninge C med aaarrre.. Får vänta tills hon kommer hem,
hon e min alldeles egna personliga psykolog, stackars henne ;)..


Kommentarer
Postat av: Ida

Din mamma kom in till mig idag jag "jobbar" i den nya butiken brevid statium jag sålde en tomtelykta hahahaha ;)

2009-11-11 @ 17:54:03
Postat av: Anonym

Din mamma kom in till mig idag jag "jobbar" i den nya butiken brevid statium jag sålde en tomtelykta hahahaha ;)

2009-11-11 @ 17:55:10
Postat av: mickaela

hahaha ja vet hon berätta de, hon va skitnöjd över den :P

2009-11-11 @ 22:08:26
URL: http://mickaany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se