Väx upp bloggare.

Läste precis Dollyblond's blogg och jag håller verkligen med henne. Alla fejkar sig upp till toppen som om det är nån slags trend att hacka på människor? Klart man ska säga sina åsikter men vissa grejer ska man faktiskt hålla för sig själv.
Om jag hade sagt vad jag tyckte om folk och om jag sa att ALLA älskar mig och att alla andra är skit så skulle jag fan varit känd i hela jävla sverige men jag gör inte sånt för det är bara BARNSLIGT! Seriöst GROW UP.
Okej girlpower jag förstår, men det här är inte ens girlpower utan det är bara skitsnack, ni kastar skit på varandra?

Ju mer egoistiska ni är, desto mer hatade blir ni. Kul för er att ni tjänar pengar på det, men om jag hade tjänat pengar på min blogg hade jag inte varit speciellt glad över att tjäna pengar för att bli hatad, utan tjäna pengar av att bli älskad.

Nu ska jag äta mat, mamma har gjort kebab.. Bästa!
http://www.pinocchiopizzeria.se/res/bilder/kebab.gif
Päyz and love / MiiiiQa

Kommentarer
Postat av: sandra

SÅ SANT!!!!

2009-05-05 @ 22:03:24
URL: http://lovebysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se