I love my kittens

Känner mig lagom utvilad nu, la mig i sängen o läste lite höhö.. Pensionärsvarningar..
Annars då. Har käkat och Isac är här, vi e barnvakt och jag älskar hans kinder hahaha dom e så tjocka. 1 år och tre månader är han :)

Den svart/lite skimrande guldbruna. Lik sin papi ;)

Den ljusgråa, så söt haha..

Den mörkgråa, som är lik sin mami kunde tydligen inte vara med på självbild,
blev jättesuddiga. Men den här är rätt bra :) Hela trion. I lööööw them!



Mami ( min mami ) har precis bakat, så patric o dom kanske kommer över och ska
fika, jag kommer äta upp hela jävla kakan i promise.. Chokladöverdrag och cocos. YUMMIE
!
Peace and löw / MiiiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se