Tattooo

Keff uppdatering idag, I know..
Men gick iallafall till skolan idag, en hel soft dag faktiskt. Sen drog vi hem ( vi slapp NO:n ) Och rebecka följde med mig. Fixade hennes buskiga ögonbryn och dom blev skitsnygga! Nöjd blev jag ;) Sminkade henne lite också. Mest ögonen då jag älskar att lägga ögon i fokus.

Linne från Gina, Midjekjol från Gina och tröja från H&M tror jag.. Tights från Gina, haha..
Vet att urringningen blev lite stor. Men tog uppifrån.


Hahaha, tunga grejer asså! Baxade Wille's keps..

Ska till brandbergen klockan 7 med en kompis och kolla tatuering och när hans brorsa gör en. Hoppas
jag bara inte blir skrämd..
Peace and löw / MiiiiQa

Kommentarer
Postat av: Alize

Hej :)

Rösta jättegärna på min blogg som månadens blogg hos elinhultman.blogg.se



Kram

2009-05-19 @ 19:33:11
URL: http://sweetalize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se