studsmatta!

Shulul!
Åkte och lämnade lillebrossan på åbygården, hängde där förut haha, en ungdomsgård.
Så hoppade han och jag lite studsmatta hehe

Dagens klädsel. Jeans från Gina Tricot. Typ 300 tror jag dom kostade.
En vit långärmad tröja från nånstans. Det står ingen lapp hehe
Och Lawin's hoodie..



Får se vad jag ska göra today då. Tänker inte åka till Lawin för han är sjuk,
och jag tänker INTE bli det hehe. Taskig tjej jag är ;) Men ska hämta Viktor vid halv sex ungefär
och laga lite dinner, för mamma är borta med jobbet.
Peace and löw / MiiiiQa

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hejsan. Jätte cool header. och fin bilder :P

Du, jag har frågestund på bloggen och det skulle vara super roligt om du kunde fråga några frågor eller så :)

Hälsningar www.jojjisen.blogg.se (jossan)

2009-05-15 @ 15:25:38
URL: http://jojjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se