Stranden

Way to dålig uppdatering hehe..
Men vi hade det ASkul igår! Mamma var iallafall nöjd till 100 % !
Omid madde elin och Lawin sov över. Jag vaknade först imorse för allra första gången, förutom madde som gick hem kl 11 imorse då.. hehe ( yeey )
Sen tog vi mopparna till årsta, jag och Elin alltså. Sen mötte vi Jamen Alicia och Janise, årets första dopp idag iallafall! Har stekt i solen och ätit baguetter och kyckling + fanta.

Är som sagt sämst på att ta bilder.. Men kan visa kläderna jag hade på mig idag iallafall..
Vit klänning från Paris. Plus ett par sverige shorts, haha så sexy ..
Ser ut som jag har bränt mig men det har jag inte, jag är brun ;)


Vi hörs senare! Peace and love / MiiiiiQa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se