Ska snart rulla

Ska snart till Lawin, funderade ett bra tag innan ja bestämde mig. Men en söndag är en mysdag så varför inte spendera den med sin boooy?
Har nyss tagit en fet dusch för har jätte ont i sidan av halsen ner till axeln så har värmt den i duschen.. Vet inte om de är nån jävla infektion men aja.. Typiskt mig att få sånt shit .

Imorgon börjar jag iaf halv tio och slutar runt tre tror jag, imorgon ska jag direkt hem och kolla runt om jag kan få sommarjobb nånstans, hoppas verkligen det..

Den här tröjan har jag på mig iaf, ska kanske ha jeans leggins eller nåt till, får se vad det blir..
Vill vara där innan det är mörkt iaf och kl e redan halv nio höhö..

Förresten, gissa vad jag har gjort..
+ http://i.pricerunner.com/img/u2/0/2/16/14/100x100/i26410468s.jpeg
P.s Inte nånting med könshår eller nåt att göra så ni vet, hahaha

Peace and löw / MiiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se