PMS woman

Äntligen hemma. Har varit så sjukt trött idag i skolan och efter tre lektioner kändes det som vi gått minst fyrtio lektioner..
Kefft humör har jag varit på också, fotbollen på idrotten gick skit för frank retade mig så fuck him jag hoppade på och slog han lite hehe.. men aja PMS på högsta grad! Ont som fan i magen också.
Gått som en RIKTIGT luffare idag i skolan

Eftersom jag är kort, och har en lång tjocktröja och kurdmjukisbyxor så såg jag ut som en
dvärg, på riktigt. Ångrade mig när jag såg mig i spegeln men fan så skönt det var! ;)


Och en bild på mig igår i sängen när jag verkligen inte kunde somna så låg och läste
till klockan tre istället, hade det rätt jobbigt imorse..



Blir inte att jag sover hos Lawin inatt heller. Han börjar kvart i tio och jag börjar halv nio
för jag har nationellt i matte igen :( Men imorgon ska han kanske sova här, har inte träffat han på ett tag
även fast vi går i samma skola, stört? I know .. Men imorgon frågade Ida iallafall om jag skulle med
till stan. Men mer update om det sen. Nu ska jag plugga på mitt mattehäfte..
Peace and löw / MiiiiiQa

Kommentarer
Postat av: Humla

Hej Mickis :)

Jag,Ekrem och Lawin satt och snackade om balen idag.

Och jag undrar om du och lawin vill åka med mig , Ekrem , Yasse och Mohamed i Limouisinen till balen?



Kram

2009-05-13 @ 17:48:07
URL: http://sweetalize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se