Pass på dom falska

Hejsan. Åkte inte till brandbergen för hela min jävla dag blev förstörd.
Fattar inte hur folk inte bara kan fatta vad man säger och att inte ta åt sig?

Aja, e verkligen på sjukt jävla kefft humör. Pass på dom falska säger jag bara.
Mina ögon får en HELT annan färg när jag är ledsen, man ser det direkt haha.

Lite puss på tjockis Isak

Hahaha tjockis

Ska plugga vidare på ett prov nu som jag har imorgon. Skriver kanske sen om jag har lust.
Väntar bara på att mamma ska komma hem snart, syskonen bråkar för mycket känner jag..
PEace and löw / MiiiiiQa


Kommentarer
Postat av: Lill

Tantlill är kvar!! ;) Jag håller fortfarande tummarna för dig och har dig på mina favoriter! Är orolig för dina svimningar! Tror på dig; du kan komma hur långt du vill!! Men det kostar arbete och energi..., satsa! Jag var m familjen i Norge (jag är norsk) när Alexander vann, håller med, han är supercharmig och låten fastnar i huvudet som klister, haha. :) Ha det gött, var rädd om dig, KRAAM!

2009-05-19 @ 22:52:45
Postat av: Isolina - jag vet att du aldrig tröttnar...

Men du snyggingen va, glöm nu inte bort att jag har frågestund och alla frågor är välkomna, fråga på snygging! <3

2009-05-20 @ 09:19:16
URL: http://icho.webblogg.se/
Postat av: Anonym

keep going mickaela! <3

2009-05-20 @ 23:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se