Partejj

Vilken jävla kväll asså..  Det kom upp lite fler folk sen som jag inte kände, eller jo en av dom kände jag sen förut men aja..
Mådde sådär halvbra igår lixom.. Ush. Men innan allt så va de faktiskt skit trevligt! =)

Delade tårar och skratt med min mamma i säkert en timme också,
måste verkligen säga att jag älskar dig mamma du är fan det bästa jag har!


Det var skor, helt ärligt, överallt. Det fylldes på sen också haha..

Min lillebror och jag rökte vattenpipa =)

Assiya och Rebecca kom förbi också, asså helt ärligt dom va så jävla VACKRA! :)

Aja nyss drog dom sista faktiskt, orre omid och Lawin, alla andra drog imorse lixom.
Men aja nu ska jag fortsätta lyssna på musica o softa! Fler bilder sen :)
Peace and löw / MiiiiQa

Kommentarer
Postat av: Leia

Fina ögon i headern. =)

2009-05-10 @ 14:37:51
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

kranvatten är haram :O

2009-05-10 @ 14:40:30
URL: http://alawie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se