Mobillista, är jag beroende?

var ligger din telefon när du sover? På bordet brevid sängen, eller i sängen höhö
hur ofta ligger din telefon hemma utan batterier? Aldrig
hur känns det när du inte har din telefon på dig?
Konstigt, är van att alltid känna den i fickan haha
får du någon gång höra att du är en telefonälskare?  Nää, eller jag tror inte det:P
hur många samtalsminuter har du ringt? 335 timmar 4 minuter och 58 sekunder
hur många telefoner har du haft det senaste året?
Två, bytte en med Elias men har tbx min gamla nu
blir folk irriterade över att din telefon ständigt är med dig? På lektionen, ja.. Sen när jag ger med uppmärksamhet till sms och sånt istället för att kolla på personen som snackar med mig hehe..
vad står de i de 4e sms:et i din inkorg? Haha de va du som ringde va?
vad står de i de senaste skickade sms:et? Haha sär.. <3
vem är överst listan över missade samtal? My angel<3 = Lawin
vem är 1a på listan över mottagna samtal? My Angel<3
vem är 2a på listan över uppringda nummer? ElinLito
har du som bakgrunds bild? Mig själv och en anteckning 'NYA AVSNITT AV SIMPSONS 26 MAJ, VIKTIGT!! '
hur mkt batteri har du? 55 %
vem är 8 på din kontakt lista? TågAlex, HAHA peddo..
vem gillar du mest av dina kontakter på mobilen? Men neej, de kan man inte svara på..
vem är den första på bokstaven "C" i din Kontaktlista? Chrille
vad heter din mobil, som bluethooth namn? Fjärten
den bästa låten på din mobil? Love you no more - Alborosie ( Gammal )
den sämsta låten på din mobil? Lilla Wille rappar ( En kille i min klass som gjort, HAHA )
den första bilden du ser när du går in på dina foton på mobilen? En bild på en kattunge, hihi
hur mkt är klockan när du gör detta?
02:34.. Så godnatt people!

Peace and löw / MiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se