Min älskade.. kropp.. Vad händer?

Jag har två hemska nyheter
och tre bra.

För det första har jag hittat en AScool lila balklänning, precis min stil och smak, den kostar 600 kr och ska kolla på den senare i veckan, maybe på fredag får se!

För det andra så har jag solat idag, och blivit lite brunare, ska bli brun till balen, spikat!

Och för det tredje, har skrattat som ett helvete idag , har varit med Elin och Madde,sjuka personer så det är klart man dör av garv? Ont i magen och kinderna pga av allt garv.

Sen så har jag fått bristningar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pyttelite på sidan av rumpan och typ svanken / höfterna ? Syns inte så mycket, men jag upplevde det väldigt hemskt..
Hallå, jag är 15? Redan dags för bristningar? Hur kommer jag se ut när jag är 25 lixom?!


Sen i handen så väntade jag på tåget med brudarna, då det helt plötsligt kom ett larm!
Sen skakade hela marken och en fet jävla smäll hördes. Kan berätta att jag är ASnojjig över smällar och liknande
så jag hoppade runt som en galning och ringde mamma. Fick reda på att larmet som kom var en varningssignal för sprängning i typ berg och sånt..


Handikapp på bussen till brb. Fick faktiskt solen rakt i ögonen

Hälsade på hos farmor oxå. Tog en ego picture hehe..

Peyz and love / MiiiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se