Kortisar

Stressen kommer verkligen fram nu, ska hjälpa min syster att klä på sig och se till så att båda syskonen borstar tänderna. Mamma börjar ju halv åtta så hon springer lixom till jobbet haha.. stackarn..
Fick hem ett långt linne o nåra andra tröjor igår från mamma, hennes kompis hade tydligen aldrig använt dom för dom va för små. Hon är så lång och ja o mamma är askorta haha men de är bra ibland ;)
Randigt långt linne från ONLY
och mina mörka jeanstights från Cubus



Angående min förra design, jag skulle lätt vilja ha kvar den men den bara försvann. Allt blev helt cpskadat, men jag ska fixa den här också lite till, såklart jag ska ha T.I. som bakgrund, han är ju min man? ;)

Nu har jag prov, eller snart.. Matte nationella - Muntligt. Wish me luck!
Peace and löööw / MiiiiiQa

Kommentarer
Postat av: Humla

Det är lugnt :) haha ah det lät igår som om han ville när Ekrem frågade

2009-05-14 @ 09:57:28
URL: http://sweetalize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se