Kanske lägger ner

Vet inte längre vad jag ska blogga om. Jag har skit kul under helgerna men vet inte riktigt vad jag ska skriva utom det?
Jag är inte speciellt intresserad av mode, kör min egna stil.
Hälsotips och att må bra är jag inte heller speciellt bra på heller. Sitter hellre hemma och tar det lugnt.
Jag går inte på bio ofta, fikar aldrig på nåt café. Äter på en pizzeria oftast och hur kul är det?
Däremot är jag intresserad av
Smink. Sminkar mig när jag har tråkigt och älskar att sminka andra, dom blir väldigt nöjda dessutom
Hår, älskar att göra olika frisyrer men när jag går ut blir det oftast en bulle mitt på huvudet hehe..
Mina kattungar, hihi..
Vänner, familj, och min älskade pojkvän. ( Snart 1 år och 6 månader tsm )

Kanske ska lägga av med bloggen, får se. Får aldrig kommentarer nästan heller haha, så antar att folk inte är så intresserade. Men får se! :)

Gick iaf in på husses profil. Nice! That's how we do it!

Peace / MiiiiQa

Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta inte =)

2009-05-19 @ 01:41:33
Postat av: anna

neeeeeeeeeeej sluta inte

2009-05-19 @ 16:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se