Gubbjävel

Åh jesus, kommer fan aldrig gå in i en rättsal något mer. Den ena advokaten var ju riktigt dum i huvudet, om jag säger nej så är det väl nej?! Domaren ska ju fan inte behöva säga till dig.. Gubbe.
Aja.. Jag, Rebecca och Alicia åkte hem och jag och Alicia hoppade av i handen och åt på mcdonalds, det behövdes.. Men aja, där försvann mina sista money då! ;) Funderar på att kanske åka till Lawin senare och sova över där, men det får vi se, vet inte ens om jag orkar. Är så jävla trött så funderar på att lägga mig tidigt idag..

Ska visa en video på mina kattbebisar sen också hehe..
Hade på mig det här idag + ett par blåa jeans. Det är en klänning från Gina som jag köpte
för typ ett år sen till skolavslutningen, använde den som tröja.


En vanligt bild i vardagsrummet också..

& så jag och Sascha.. fråga mig INTE vad jag gör för jävla min.


Peyz and löw / MiiiiQa

Kommentarer
Postat av: Monika

vad söt du var :D

2009-05-07 @ 18:09:38
URL: http://moonkiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se