Du är min syster, min bästa vän. Det bästa jag har!

Det är natt nu, och tankarna åker runt som en bergochdalbana i mitt huvud mer och mer.
Jag har tänkt och du är verkligen min bästa vän. Du är min syster och jag skulle kunna kyssa marken som du går på.
Ingen står mig lika nära som du gör, du vet exakt allt jag har varit med dom och jag vet exakt det du har varit med om, det kanske därför vi är så tighta? För du är den vännen jag har som har upplevt dom värsta sakerna, samma gäller hos mig, när en familjemedlem drabbas av nåt så svårt som dricka / droger. Haha kan du tänka dig att våra föräldrar kände varandra innan vi föddes? Att dom var bästa vänner precis som vi är nu? Vi har verkligen våra perioder då vi inte ens snackar på några månader men vet du vad? Det gör ingenting, för min kärlek till dig blir ändå bara starkare och starkare för varje dag som går och om jag skulle mista dig så skulle jag mista mig själv. Du är 100 % ärligt mot mig och det älskar jag verkligen med dig, det är därför jag är lika ärligt mot dig, riktig vänskap kallas det. Hur många gånger vi än har bråkat, till och med klappat till varandra så faller tårarna till slut och vi bara måste krama om varandra och säga förlåt haha. Jag hoppas du och jag hänger ihop till slutet, kan du lova mig det? För jag vill inte ta ett steg i mitt liv utan att jag vet att du står där, vid min sida som du alltid har gjort.. Du är min ängel och min livsglädje och dina ord till mig sätts alltid in i en speciell plats i mitt hjärta och stannar där tills det slutar att slå, det kan jag lova dig. Jag skiter i om folk tycker att du och jag är knas tillsammans, för vi kör våran egen grej och jag älskar det så grovt jävla mycket! Med dig kan man verkligen vara sig själv och prata om precis ALLTING. Aldrig hör man skitsnack från dig vilket är väldigt ovanligt nuförtiden när ALLA snackar skit. Jag älskar dig Elin säfström, tills hjärtat slutar slå.











Kommentarer
Postat av: elin

jag älskar dig bästa vän!! <333 aldrig utan dig, det vet du. du och jag tills livet tar slut <3

2009-05-25 @ 13:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se