Bleker håret

Tjaba! Vi åt tacos, hur gott som helst så jag är helt proppmätt..
Har blekt håret också, eller ja.. slingor! Resultat kommer sen.

I paketet fanns det en tub, ett balsam och en olja och en tub. Man skulle blanda i oljan och tuben i flaskan
men dum som jag är så råkade jag ta i balsamet istället för oljan!
Hoppas det syns iallafall..

Lyssnar iallafall repeat på den här låten just nu

Budskapet är ju inte speciellt bra då jag är STENHÅRT är emot droger.
Men känn rytmen, beatet, rösten. Underbart!

Försökte också få en normal bild medans jag hade färgen i håret, dom vart INTE lyckade.
Men man måste ju bjuda på sig själv, right? ;) ..


Peace and löw/ MiiiiQa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se