Arg

Är så trött, och arg.
Gick inte till skolan idag även fast det var nationella prov i matte, fick smset imorse om jag visste det. Nej det visste jag inte? Frank kunde ha sagt det till mamma igår åtminstonde. Aja jag somnade om och vaknade väl för en halvtimme sen av att Rebecca ringde mig. Ska snart hoppa in i duschen medans mamma gör mat och sen tror jag att jag ska möta Jack, kanske sover hos Lawin inatt också men det får jag se.

En kul grej då, det första min kusins pappa sa när jag föddes va att jag hade en stor tunga.
Hoppas den är normal nu, jag vet inte.. haha



Och kom ihåg, om man inte ser vart man ska kommentera så måste man markera.

(tryck för större format)
Peace and löw / MiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se