Är helt slut.

Är helt slut. Har inte gjort absolut nånting idag och det har gjort mig helt seg, ingen bra dag helt enkelt.
Min gammelmorfar har tydligen krockat och fått stroke och grejer så han kommer inte imorgon :(
Plus att jag har ett prov på flera sidor att skriva på måndag, det hänger på hela mitt SO betyg.
Så jävla dåligt att vi har i block! Jag har G i samhälle och religion. Men IG i Geografi och historia tror jag det var,
och för det så får jag IG i hela mitt SO block, det känns så jävla dåligt!

Måste fortsätta plugga nu, men min kära mamma har köpt vecko revyn så ska slappa och kolla igenom den och dricka världens största glas med isvatten.
Hoppas på att skriva bättre imorgon..
Peace and love / MiiiiiiiQa
Bild tagen för flera år sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se