volym..

Guud murning!
Min lillebror vaknade 100 gånger inatt för att han tänkte att nån gubbe stog i hallen, dödstrött som jag var fick jag ligga o berätta saker , typ spanien paris o massa sånt där, efter en timme somnade han.. ja somnade ungefär en halvtimme efter det.. så idag är jag trött, ont i magen och hostar som vanligt ..
vi slutar typ runt halv fyra idag så de är ingenting ja direkt ser fram emot heller..
tog ut flätorna iallafall imorse, och eftersom ja duscha med dom igår har dom legat blöta.. och aa..
typ såhär ser det ut..

nästa gång ja vill ha volym i håret går jag till assiya, hahaha ;)

såhär mysigt hade mina katter igår i MIN säng.. snyyyyskiga jävlar dom dära!

Nu ropar min lillesyster, hon är sjuk.. like me.
Peace and loooooove / MiiiiiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se