Våffffflor

Inte haft tid att blogga idag.. eller inte ens orkat sätta på datorn haha!
Lawin kom imorse och jag fick ett busskort av dadi!

Bytte från midjekoftan till en annan sen.. Gråa tröjan är från gina som jag köpte igår :)
Efter skolan drog jag till bankomaten och tog ut lite money för att sen sola i 20 minuter,
men innan dess blev de lite troubles med en respektlös nörd.
Sen åkte jag och Lawin bussen med Vedat o Ekrem och vi gick till garaget och dom höll på
med min moppe som dårar, Stefan kom och körde, Ekrem och Lawin sprang runt o hoppade
på varandra. Ekrem gick och tog min moppe och kom tillbaka och Lawin tog den och åkte till jordbro.
Det är ju kul att man får ha sina saker för sig själv haha ;)

Vi är lite tröga i den här familjen så 'vanliga' våffel smeten var slut på affären,
vi körde på fullkorn men smakade exakt samma sak. Sylt, grädde och kanel, efter EN våffla blev jag mätt.
Skadat för att vara mig?


Nu vet jag inte om jag ska färga håret, får se :) Lägger isåfall in senare om jag gjort det.
Peace and love / MiiiiQa

Kommentarer
Postat av: Alexandra

fin ourfit:D

2009-03-26 @ 20:23:28
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se