slitet & torrt?

Asså jag är verkligen klantig.. Jag duschade sen glömmer' = orkar inte ' jag att torka bort allt vatten som är på vårat hala golv.. Så påväg ut från duschen så halkade jag men hann ta tag i dörrkanten. Sen hade som vanligt min katt bajsat på golvet så ja tog upp det ( med spyan i halsen ) Och hällde massa schampoo och duschcremé där. Precis utanför toalettdörren allså.. sen gick jag in i badrummet och noppa ögonbrynen lite.. Vad händer när jag går ut? Jo jag går i tvålen och ramlar framåt. HAHA herregud alltså..

Jaja nog om det! Jag måste verkligen hitta nån bra produkt till mitt torra hår som blir slitet väldigt lätt nu för tiden ( efter några blekningar i somras ) Men jag vet ingenting som är billigt OCH bra?
Hos frisören ger dom massor av tips på produkter.. - MEN, dom är galet dyra!

Ser rött ut av blixten.. haha

Till nåt helt annat - I vardagsrummet, SHIT va det ser ut som jag har stora fötter! Hahaha och vad fan håller jag på med?..

Troskanten, I love rich boys! ;) , Tryck för större pic!

Aja.. ska snart hämta Saga och sen gå till mammas jobb med henne för att hyra nån bra film tills ikväll,
ska bli hur soft som helst, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg:D

2009-03-20 @ 16:12:09
URL: http://josefinthyren.webblogg.se/
Postat av: josephine

hur ser din kväll ut ? :)

2009-03-20 @ 19:59:33
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se