Lite bilder

Ååh det gick faktiskt bra på provet, tro det eller ej! :) Eller haha jag hoppas det iallafall, hörövningen hade jag svårare för än själva läsförståelsen, det var ett på engelska :) , tog iallafall några bilder på balkongen nyss för det är ett sånt jävla härligt väder, fattar inte varför jag sitter inne men dom flesta har inte slutat än. Ikväll blir jag barnvakt igen, ovanligt? Nej men min mamma ska på nån schlagerfest typ ;) Även fast hon inte gillar schlager ..


Bilderna blev skit ljusa, typ av solen tror jag.

Gömmer mig bakom Sascha, haha

Man ser hur jag tar sådär försiktigt på mina hårtoppar.. leker modell :) HAHAHA

Nää resten var bara onödiga, en på när Reggaeton höll på hoppa ut ur balkongen som han redan gjort en gång tidigare och typ på snön som ligger kvar, kul ? Haha. Nää men nu ska jag ta nånting att käka åt aldrig lunchen i skolan dunno why men aja lägger in en rätt så gammal låt nu men den är så jävla BRAAAAAAAAAAA

Soulja Boy - Kiss me trough the phone.

peeyyyyzzz and lööw / MiiQa

Kommentarer
Postat av: Alexandramarias

SV: tack för att du svarade på dagens! hoppas du får en supernice helg!

2009-03-13 @ 12:52:02
URL: http://alexandramarias.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: okej :P måste bara påpeka att du är super lik tjejen som var med i sugarbabes föut, hon har hoppat av nu men ni r sjukt lika:D

2009-03-13 @ 13:56:23
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: Ida Ohlsson

herregud vilka fina ögon du har!!

2009-03-13 @ 17:33:01
URL: http://feliscatus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se