tooodayyyy ! :)

Hejsan, jag går till skolan idag faktiskt :)
mår mycket bättre iallafall.. Har duschat, klätt på mig ( saknas bara tights o strumpor o sånt dära .. onödigt haha )


* Kjol från Gina
* Vit tröja från paris ( inte nån jävla body -.- )
och ja.. det ser ut som mina bröst blir helt klämda på bilden..

Ska sätta på mig tights också .. eller nej det är nog rätt varmt ute så sätter på mig flipfloppsen o springer ut =)
har inte hunnit torkat håret än, därför ser det ut som maskar på bilden ;)

Åker nog till Läääwin efter skolan och sover nog där.. får se hur det blir, om jag ens orkar eftersom ja kan tro att jag får hem ganska mycket arbete ikväll..
Nu ska ja göra mig klaaaaar
peayz and lööööw / MiiiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se