Stressig dag! Naaaat..

God morgon!
Idag väckte min kära lillesyster mig och frågade vart alla var, jag sa att mamma va på jobbet och att viktor va i skolan, då blev hon ledsen och sa att hon inte vågade vara ensam hemma, men hallå trodde tjejen att jag skulle till skolan halv elva eller? HAHA nej men ja sa att jag hostade tills ja blödde och faktiskt skulle stanna hemma

Då blev hon glad

Undrar om hon är glad för att jag hostar blod eller för att jag inte är i skolan.. ;)

Dagens planeringar då!
♥ Vakna
♥ Sätta på datorn
♥ Skriva ett inlägg
♥ Äta frukost ( vvvvvvvrålhungrig! )
♥ Titta tv och vänta på mamma
♥ Äta middag..

Låter bra i think.. Stressig dag idag! ... naaaat

Förresten ser min säng ut som ett bombnedslag efter mina syskon också sovit där i inatt plus katterna
och det blir ju lite rörigt då, tur att man har stor säng


Nää nu tjatar saga att jag måste göra frukost, för hon är äldst och jag ska lyssna på henne..
aa tjena gumman du kan få bestämma över katterna om du vill även fast dom inte lyssnar ;)

peace and looooooooooove / MiiiiiiQa

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Haha! :-D Ja, precis.

2009-03-03 @ 17:14:18
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: Cristian

Haha, den ÄR helt galen! :-)

2009-03-03 @ 18:43:48
URL: http://ichris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se