såå hungrig!

Åh äntligen kan jag skriva ett inlägg, har kämpat skitlänge!
Rebec sover fortfarande.. mamma sover och saga och jag kollar på titanic som fortfarande går på.. HAHA
Viktor kom nyss hem och jag hoppas mamma börjar med maten snart för jag är s¨åå äckligt hungrig! klockan är ju redan fem vafan haha .. Lawin och jag vaknade vid två kanske ? sen kolla vi på titanic och han drog för en timme sen =)
Igår kväll då.. Saga Assiya och Lawin kollade på titanic och jag och rebecca kollade på nån skräckfilm och hade lagat pommes med bearneisås och ketchup.. sååååååå gottt =) ! Bilderna kommer in senare för nu måste ja väcka mamma..

MÅSTE HA MAAAAAAAT =)!

PEAYZ AND LÖÖÖW / miiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se