så skön låt

Jag kom till skolan imorse, i tid dessutom, yeey :) ! Idrott första lektionen och var helt utmattad eftersom jag sprang runt som en galning + ingen sömn , de resulterar iallafall i galet..

Jaja skönt iallafall var de att vi hade halv dag, så slutade ungefär tio i tolv och sen gick jag och lawin hem till mig och sedan blev det brottning, tv , och jag vet inte allt vi psykhuvuden gör. Lawin gjorde iallafall illa sig ca 5 - 6 ggr och vi båda garvade tills vi dog, sen på slutet hade vi bara mysigt o kramades och pussades i världens minsta fåtölj ;)

Rebecca kom imorse och vi snackade om allt mellan himmel och jord i typ två timmar? Aja nice va det iallafall :)

Igår natt när jag hade så GALET tråkigt, jag har på mig en typ 10 år gammal EMINEM tröja iallafall.. HAHA
sen ser det ut som jag väntar på att bli frälst av jesus eller nåt med tanke på handen.


Stor blandning där vart det iallafall


Ingen har missat denna låt med Flo Rida och Keisha?
Den är så skön, man blir på bra humör iallafall!

Peyzzzz and lööööw / MiiiQa

Kommentarer
Postat av: ` iѕαвeℓℓα мαℓмвσяg

Superfin blogg! :)

Asskön låt!



Ska vi följa varandra med bloglovin? Säg till när du har lagt till mig (bara om du vill såklart) Så lägger jag till dig!

http://www.bloglovin.com/blogg/349948/-ie-g---beroendeframkalla



Ha en fortsatt bra dag! :)

2009-03-11 @ 15:24:57
URL: http://Http://szerafia.blogg.se
Postat av: ` iѕαвeℓℓα - elak och kritiserande

Nice man! Lagt till dig nu! :)

2009-03-11 @ 16:18:53
URL: http://Http://szerafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se