nationella prov

God morgon, typ.. Jag är så jäkla trött, somnade typ ett igår för jag kollade på två filmer, bla Som man bäddar med Michael Persbrandt.. Är inte alls pigg och glad för nationella, blää.. Vissa i min skola har fått reda på det för ca 2 veckor sen och fått hem gamla nationella prov, typ förra årets eller nåt för att träna lite, och vi då? Vi fick reda på det igår precis när vi slutade och vi fick ingenting att träna på..

Aja hoppas han har rätt, jag blir inte så glad annars. Idag blir det mjukiskläder, det är ingen ' klä-upp-mig-dag ' när man ska sitta i aulan i typ tre timmar. Aja man ska se det från den ljusa sidan, sen är det äntligen helg!

Sköna kläder för en prov dag.. Båda från stadium :)

peace and löööw / MiiiiQa

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är dina planer för idag?

2009-03-13 @ 08:44:52
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se