Mkt folk

Vilken natt igår alltså.. Melih, Eddo, Dennis och Stefan kom hem till mig och softade, Stefan tog min moppe trots några öl och åkte och hämtade Lawin i jordbro, sjuk snubbe den dära.. sen taggade dom fast Melih kom tbx och Stefan kom med Lawin, vi alla softa hos mig ett tag sen kom Rebecca, Assiya och Nattis, dom hade med sig tre snubbar typ Elias Sergio och Gove tror ja han stavas, sen blev det lite bråk med en nörd, fast jag drog innan snuten kom för jag pallade inte.. Elin, Madde och Mikaela kom sen också, sen kom Mohamed och lala många namn det blev nu då.. Men aja vi softade och dog av garv när vi snackade om gamla barnprogram haha.. :D

Iallafall alla taggade och mamma kom hem vid två tiden, sen gick jag och Lawin och somnade direkt typ.. Hela dagen har han och jag legat och lökat och kollat på Fullt hus med Steve Martin och druckit xray och ätit limpmackor med ost, riktig söndags soft ni vet ;). Han åkte iallafall hem nyss för hans gulliga mamma kom och hämtade han :)

Hittar inte kameran nu bara för det.. störande

Förra våren eller nånting tror jag, ensamma på tåget påväg från stan haha.

peyz and lööööööw / MiiiiQa
btw, HELT fel låt vann igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se