Lite bilder

Ojshit! Detta var verkligen inte meningen.. inte halv sju på kvällen, fan också!!

Aja ska sluta klaga.. Rebecca kom iallafall hit imorse och bebo masserade mig och det behövde jag verkligen eftersom jag är tonåring, inte en gamling riktigt än ;)
Hon gjorde ett M på min rygg.. fast det vart väldigt mycke salva så.. hon kladdade runt HAHA

Tublinne och mina bagggyyjeans:)

FAAAAAN vad vit jag blev:) puss puss, haha

Rätt långa ögonfransar fick jag eller hur? :O

Jag vet att min 80tals fleecetröja är skitsnygg..

Rebec


alltid lika sexig.. not

Sådärja, lite bilder blev det.. I vilket fall gick vi och handlade bröd och satt och käka till skräckisen RoseRed, fast eftersom jag hade så otroligt jävla ont i huvudet somnade jag vid tre tiden och vaknade vid kvart över sex.. Men då var rebecca redan far far away,

Jag såg att rebecca inte hade sett HELA filmen.. naaw gumman vart du rädd ;)?
Kom inte med nån dum bortförklaring nu..
Nu ska jag iallafall se om jag kan få nån middag, tror dom ätit upp allting..
peeyz and löööööw / MiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se