lång natt

Tjena, det blev en rätt sen natt igår. Tjejerna va ju här, vi bakade pizza fast det var bara madde ja o elin som åt. Fast jag tog elins rester .. Sen kom Husse, Orre och Pooya o softa här ett tag, när dom taggade så kom min mamma och Elins pappa hem fulla som svin fast det va rätt roligt så som dom höll på haha

Mamma och Patric

En suddig version av min mami, elin i mitten och patric till höger

Sen efter det gick Patric, mamma skulle sova fast hon drog med oss till den där festen
där dom hade blivit utkastade så vi va ute ett tag och kolla på alla fulla vuxna, haha de va rätt kul ändå
fast till slut fick vi med oss mamma hem, hon somnade och jag Elin o Madde lekte med sköldpaddan och lät
den krypa runt på golvet, haha den va så liten, o äcklig =)


De va nån svensk reggae artist på den där lokalfesten också, typ Governor Andy


De va ju synd att han skrev på en trasig servett... Till Mickaela från Governor Andy, ONE LOVE!

Vi har vart och käkat kebab och köpt fanta så nu ska vi kolla på en film peeyyyz and lööööööw / MiiiiiiiiiQa

Kommentarer
Postat av: PETRA AKA SHORTY

sv; tack tack så mycket!! :) kram

2009-03-22 @ 18:45:07
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: Anonym

gooo morron =)

2009-03-27 @ 09:46:04
URL: http://melinahafelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se