jobbig morgon

God morgon! Somnade vid sex tiden igår och vaknade vid halv nio haha, men sen somnade jag och Lawin om runt 12 kanske.. Så jag har sovit rätt okej nu, för det var ju ett tag sen sist.. Iallafall vi åkte från jordbro 20 i 8 och vi körde 50/50 och körde halva vägen var, men '' mammig '' som jag är satt jag där bakom och skrek ' GASA INTE I GRUSET! AKTA GUBBEN, INTE I KURVORNA LAWIN!!!  '  Haha han blev nog rätt trött på mig, skulle jag blivit iallafall.. ;) Aja när vi kom hem hit så orkade jag verkligen inte gå till skolan men blev övertalad av Lawin

- Som jag inte skulle blivit!
För när jag kom till skolan 10 minuter försent sitter fyra stycken från min klass i klassrummet och ingen lärare är där, Frank va sjuk och ingen annan lärare kom så vi alla drog därifrån så Rebecka hängde med mig hem och vi köpte nåra frallor och gjorde té och snacka skit bara, efter hon gick tog jag en dusch på ungefär en timme och nu är jag ren!

Ska gå ner till bussen snart och möta pappa så ska strax klä på mig och hämta en grej. Senare idag vet jag inte riktigt vad som händer men får se! :)

Har bråttom nu, pussssssssssss & pppppeace / MiiiiiiQa

Kommentarer
Postat av: ` iѕαвeℓℓα - bloggkritik när den är som bäst

sv: hahahaha :D

2009-03-20 @ 12:18:24
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se