horoskop

Tryck på bilden för att få reda på ditt horoskop
Skorpionen 24/10-22/11
Du känner dig en smula hängig och du längtar efter att våren
ska komma igång på allvar. För att få lite mer fart på tillvaron satsar du på nöjen och vänner.
Det är en god idé, allt som får dig att slappna av och skratta hjälper dig att hitta nya krafter.
Sena nätter lönar sig just nu.
kärlek/sex 3
kul/nöjen 5
tur/pengar 1    Hade man redan kunnat räkna ut..

Sitter här 01:42 och kan inte sova, har asont i mitt huvud och hals så kan inte ens svälja.
Men måste försöka iallafall, det är ju skola tomorrow.. Kollade iallafall på Djävulen bär Prada
och den är väl rätt så bra.. Men nu sitter jag istället och bläddrar igenom Chris B och T.I.'s låtar..
Asså funderar på att rensa ur min garderob så jag blir riktigt jävla trött, men vilken normal människa
gör det typ kvar i två på natten?? Aja..

Peeeeeääyzzzzzz and löööw / MiiiiiQa


MIN KATT VA GAAAAAAAAALET söt i början av hösten..

Kommentarer
Postat av: ¬•» J E N N A

sikken söt katt! :D

2009-03-18 @ 12:23:00
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: teess

hahaha. Jag brukar också få något ryck på kvällen och vilja rensa garderoben eller något. Haha.

2009-03-18 @ 14:12:47
URL: http://jahtess.blogg.se/
Postat av: >>LOUISE

katten ser ut som tolouse i aristocats!

2009-03-18 @ 15:45:37
URL: http://lundberglouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se