hemmafrun

Neeeeeeej jag skrev värsta inlägget och råkade radera allting när jag markerade.. HAHA fyfan vad jobbigt.. aja skriver om allt fast lite mer kortfattat.

Igår somnade jag assiya och rebecca vid sex tiden på morgonen, jag och rebecca var uppe och åt mackor halv sex för jag va så otroligt hungrig så jag inte kunde somna haha. Det blev lite knas igår men det är ju vanligt för mina helger ;) ..
Skulle egentligen åkt till Lawin vid två tiden fast hans mobil verkar vara avstängd så jag skiter antagligen i det eftersom klockan redan är halv fyra. Vet inte om mamma ska ut ikväll igen men well well..

Var hemmafru igår, eller jag lekte iallafall det.. HAHA
Jag och Saga, gud vad konstig hon såg ut:O
well, e man hemmafru så är man ;)
Min syster somnade på en tallrik hahaha
Jag berättade värsta grejen för Assiya.. Ser lite tjock ut märkte jag nu HAHAHA

Klicka på bilderna för större format

Aja fler bilder vågar jag inte visa.. Nu ska jag äta nånting och sen ta en lång dusch..
peyz and löööw / MiiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se