hatar vädret!

Sha igen! :) Ska dra om ungefär tre minuter, eller börja klä på mig iallafall och gå och hämta min syster yster ( jobbigt i det här dåliga vädret i hate it.. ) Sen när jag kommer hem så ska jag väl mest sitta och fundera på om den där kända misshandeln mellan rihanna och chris b. Ska nog skriva i bloggen om mina åsikter ;)

nyduschad och tog kort på ögonen.. HAHA eller ja skärde ut iallafall, stirrar som ett offer..
Dom ena ögonfransarna är mörkare och längre? Hmm..
peace and löw / MiiQa

Kommentarer
Postat av: SOMMAR (SKIT) UNGARNA!

SV: Jaadu, titta in på bloggen senare igen så får du se om du hade rätt!! :D

Haft en bra dag? KRAMAR

2009-03-06 @ 15:09:52
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se