Glasss

Shosan, Nu sitter jag hemma hos Rebec. Vi somnade skit sent igår för att min syster knasade hela natten.. Rebec slog mig inatt för ja hade typ satt mig upp och sjungit nanana och pekat upp mot taket, sen hade min syster skrikit NEEEJ NEEEJ sluuuuta i sömnen. haha cpsystrar asså..

jag hämtade upp lawin efter skolan sen kollade jag, lawin och rebecca på poltergeist. Sen skjutsade jag hem lawin och hämtade sedan upp Rebecca sen åkte vi och köpte Ben&Jerry's och åkte till åby där min moppe blev snodd av stefan haha.. men fick tillbaks den 20 minuter efter. Vi har precis käkat och kollat på Färjan. Snart blir det film och glass. VI ska se Låt den rätte komma in.


peace and love / MiiiiQa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se