Gina

Wzup bloggen? Kom nyss hem från handen :)
Nationella gick helt okej idag, fyllde i sidorna och det är säkert några stavfel här & där men jag gjorde mitt bästa som man ska göra iallafall. Vi hade Jocke, Lawins klassföreståndare på idrotten idag, Jocke hade iallafall sagt att jag var bäst i klassen på idrotten =) ! Wiiie, egoooboooost!

Åkte till handen direkt efter skolan, hittade en tröja och en klänning på Gina, kan ha den när rebec fyller år så det blir nice :)


Klänningen för 150 och Linnet för 129 :)

Sen åkte vi till deras bageri med Souma ( Lawins mamma ) och Tebin ( Hans lillebror )
och Lawin fyllde på en påse till mig med bullar, bröd, munkar, muffins.. Aah typ allt haha så mina
syskon blev skitlyckliga när jag kom hem med det. Nu är det middag!
peace and love / MiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se