fräääsching

Usch va trött jag äääääär..
Har flätat hela min syster's hår, hon blev så avundsjuk på mina..

pallade inte kämpa o göra dom ordentligt.. som man kanske ser haha

Jaa.. sen har jag ätit.. kyckling ris & currysås, hur jävla gott som helst, gjort ansiktsmask

Skitsexi.. Och innan duschen o ansiktsmasken så blandade jag typ solrosolja och honung + kanel..
o la i topparna på håret och i ansiktet, fråga mig inte varför ja trodde nog de skulle va bra HAHA.. men de luktade
gott som fan iallafall ;)
Sen gick ja o mötte min kusin som va hos några här i vh, hon sminkade sig sen tog hon min svarta skinnjacka så ja fick hennes bruna.. Men ja passar absolut inte i den bruna så ska försöka göra va ja kan för att den ska passa imorgon till skolan, blääh..

Nu då? De är två simpsons avsnitt och ett family guy så ska sitta framför tvn ett tag och dricka xray och multivitamin, blanda det nyttiga med det onyttiga! That's ma thing..
peace and lööööööööwe! / MiiiiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se